طراحی سایت آموزشی برای موسسات

آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت آموزشی برای موسسات


 هدف از طراحی سایت موسسه آموزشی چیست؟
کلیه موسسات اعم از زبان، هنر، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و موسسات علمی دوره های خود را به صورت آنلاین از طریق سایت آموزشگاه برگزار می کنند. اما همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از خدمات وب سایت محدود به دوره اپیدمی کرونا نیست. به نظر شما در گذشته چه چیزی باعث شده بسیاری از دانشکده های علوم به طراحی و استفاده از وب سایت مدرسه بپردازند؟ چه چیزی باعث شد که رقابت برای یک وب سایت تخصصی و حرفه ای در بین موسسات علمی و آموزشی اینقدر بزرگ باشد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

ساده ترین پاسخ به این سوالات این است که وب سایت های آموزشی امروزی با امکانات فراوان، فرآیند آموزشی را به صورت مقرون به صرفه در اختیار کاربران خود در سراسر کشور قرار داده اند. حتی هزینه مدارس را کاهش داده است، به عنوان مثال، آنها دیگر نیازی به جستجوی مکانی برای شرکت در درس خود ندارند.

علاوه بر این، ایجاد وب سایت برای مدارس، آموزشگاه ها و موسسات می تواند سریع ترین راه برای ارائه، ارائه خدمات و دیده شدن باشد و اگر این سایت به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی و بر اساس استانداردهای کدنویسی طراحی شود تاثیر بسزایی خواهد داشت. در گوگل رتبه بندی خواهد داشت و بنابراین بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.

از طرفی طراحی وب سایت یک مؤسسه آموزشی در اینترنت می تواند به دانش آموزان کمک کند تا با ارائه کامل معلمان مدرسه، سطح تحصیلات و سطح تحصیلات و تخصص آنها، تصمیمات بهتری در مورد معلمان مورد نظر خود بگیرند. . علاوه بر گذراندن دوره های آنلاین؛ قرار دادن بروشورهای آموزشی، مقالات و کتب برای معلمان در سایت نیز می تواند به افزایش درآمد مدارس و موسسات کمک کند.

gettyimages 1286469949 170667a
هدف از طراحی وب چیست و چرا به یک وب سایت نیاز داریم؟


طراحی سایت آموزشگاه زبان با مشخصات و امکانات محل احداث مدرسه و مؤسسه علمی.

همانطور که گفتیم موسسات علمی و آموزشی می توانند مانند هر شغل دیگری سایت خود را داشته باشند. در واقع با توجه به رقابت بسیار زیاد در این زمینه، راه اندازی سایت برای پیشرفت ضروری است.

ایجاد وب سایت برای مدرسه با طراحی وب سایت برای فروشگاه متفاوت است. زیرا هر کدام از آنها به دنبال هدف راه اندازی وب سایت خاصی هستند. یک سایت علمی برای ارائه بهتر خدمات خود باید چه تجهیزات یا ویژگی هایی داشته باشد؟

ارائه مدرسه
مهمترین ویژگی که در طراحی سایت انستیتو علمی باید به آن توجه کرد قسمت مقدماتی مدرسه است. بنابراین لازم است در این قسمت امکانات تخصصی آموزشگاه از قبیل تاریخچه موسسه، دروس، ارائه اساتید و همچنین مدارک ارائه شده توسط آموزشگاه لحاظ شود.

ارائه آموزشگاه در وب سایت باعث می شود بازدیدکنندگان با موسسه، اهداف و خدمات آن بیشتر آشنا شوند. کاربران حتی تشویق خواهند شد تا مدرسه خود را به دیگران معرفی کنند. این اطلاعات معمولاً در صفحات مربوط به ما قرار می گیرد.

ارائه دوره ها
یکی از وظایف اصلی مؤسسات و مدارس علمی، تشکیل دوره ها و کلاس های مختلف است. بنابراین، معرفی دوره، زمان برگزاری، نام مدرس، نحوه پرداخت شهریه و سایر اطلاعات مربوطه باید در سایت قرار داده شود و در هنگام طراحی سایت موسسه آموزشی، بخشی درج شود. برای این گنجانده شده است.

بخش اخبار و مقالات
در ساخت سایت مدرسه باید فضای خبری و اطلاع رسانی را در نظر بگیرید تا همه بتوانند به راحتی از تمامی اخبار مدرسه مانند خدمات، دوره ها، تخفیف ها و سایر اطلاعات مطلع شوند. همچنین با قرار دادن مقالات خوب و جذاب در این بخش می توانید به دیده شدن و بهبود رتبه موتور جستجوی گوگل خود کمک کنید.

فروشگاه آنلاین
همانطور که قبلا توضیح دادیم، یکی از راه هایی که می توانید هم به کارآموزان و هم به دانش آموزان کمک کنید و منبع درآمدی برای مدارس باشید، قرار دادن بروشورها و کتابچه های راهنما در سایت و فروش آنلاین آنهاست. بنابراین در راه اندازی سایت موسسه آموزشی باید دقت شود که بخشی برای فروش آنلاین و پرداخت آنلاین ایجاد شود. از ایجاد درگاه بانکی نیز می توان برای دریافت شهریه دوره های آموزشی استفاده کرد.

بخش صدور گواهینامه
از آنجایی که بیشتر کار دانشکده ها و موسسات علمی، برگزاری دوره ها و دوره های مختلف است و در پایان این دوره ها، شرکت کنندگان باید گواهی تایید آنها را برای تکمیل دوره دریافت کنند، بنابراین طراحی پورتال در طول ایجاد سایت مؤسسه علمی جهت اعطای مدرک برای کارآموزان بسیار حائز اهمیت است تا دانشجویان بتوانند به راحتی مدارک یا سوابق تحصیلی خود را از طریق این پورتال مشاهده و دریافت کنند. در این قسمت می توانید جدولی با ذکر نام، تاریخ ثبت نام، روز و ساعت شروع و پایان دوره، نام استاد و ... برای هر فرد به صورت جداگانه ادغام کنید، به این معنی که هر فرد دارای خودشون پنل کاربری برای اینکه بتوانید دوره رزرو کنید یا در CV خود تغییراتی ایجاد کنید.

یک پنل گفتگو ایجاد کنید
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در طراحی سایت مدرسه باید به آن توجه کرد، قرار دادن تابلوی بحث در سایت است. زیرا از این طریق معلمان و دانش آموزان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و معلم به سوالات دانش آموزان پاسخ دهد و مشکلات آنها را حل کند.

تماس واقعی وب
بخش سوالات و پیشنهادات
قرار دادن نظرسنجی، نقد و پیشنهاد در طراحی سایت موسسه علمی، نه تنها باعث افزایش اعتماد بازدیدکنندگان به شما می شود، بلکه با مطالعه نظرات و تجربیات دیگران، ثبت نام را برای آن ها آسان تر و آگاه تر می کند. مدرسه شما تصمیم خواهد گرفت. نوعی تبلیغات و بازاریابی است.

بهینه سازی موتور جستجو
در حوزه موسسات و مدارس علمی رقابت زیادی وجود دارد و هر روز شاهد تاسیس بسیاری از این موسسات هستیم. آنچه شما را نسبت به رقبای خود برتری می دهد و وب سایت شما را قابل مشاهده می کند رعایت اصول سئو در طراحی سایت موسسه آموزشی است.

به تمام اقداماتی که در قرار گرفتن وب سایت شما در صفحه اول گوگل نقش اساسی دارند و باعث بهبود رتبه شما می شوند سئو می گویند. این بدان معناست که سایت شما در هنگام جستجوی عبارات کلیدی خاصی مانند "دوره"، "بهترین موسسه علمی" و ... در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر می شود.

از آنجایی که اکثر مردم هنگام جستجو در گوگل از سایت های برتر بازدید می کنند. با افزایش اعتبار کسب و کار خود از طریق تکنیک های سئو، تعداد بازدیدکنندگان سایت آموزشی شما افزایش می یابد و بنابراین راهی برای کسب درآمد با نمایش تبلیغات سایر وب سایت ها در سایت آموزشی شما خواهد بود و پورسانت دریافت خواهید کرد. در عوض.

امکان شرکت در آزمون های آنلاین
یکی دیگر از امکانی که در طراحی سایت مدرسه باید به طور خاص در نظر گرفته شود، ایجاد شرایط برای آزمون های آنلاین است. طراحان سایت می بایست در حین ساخت سایت موسسه علوم، امکانات برگزاری امتحانات را بصورت مجازی فراهم کنند تا دانشجو بتواند در زمان از پیش تعیین شده به سوالات پاسخ دهد.

سایر ویژگی های مهم در طراحی سایت مدرسه
از دیگر امکاناتی که یک وب سایت آموزشی به آن نیاز دارد می توان به تهیه کتابخانه آنلاین و دریافت اشتراک برای استفاده و دانلود کتاب، گالری تصاویر مدرسه و کلاس، آزمون تعیین سطح آنلاین و مشاوره آنلاین اشاره کرد.

نکات مهم در طراحی سایت موسسه آموزشی
1- همانطور که گفته شد ساخت وب سایت موسسات آموزشی باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود و در طراحی آن نکات مهم رعایت شود. ابتدا طراحی و برنامه نویسی سایت موسسه علمی باید با اصولی جامع و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام شود.

۲- طراحی ریسپانسیو نیز در ایجاد سایت آموزشی بسیار مهم است. زیرا بسیاری از دانشجویان یا کارآموزان کلاس ها و کلاس ها را با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود به صورت آنلاین برگزار می کنند. بسیار مهم است که وب سایت مدرسه در دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه و تبلت قابل مشاهده باشد.

3- طراحی پردیس مدرسه باید سبک و دارای سرعت بارگذاری بالا باشد. از آنجایی که بسیاری از دوره ها و دوره ها و همچنین آزمون ها به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شود، سرعت بالای سایت برای کاربران بسیار مهم است. زمان آزمون را تصور کنید و مخاطب فقط 20 دقیقه فرصت دارد تا به سوالات پاسخ دهد. اما شما نمی توانید به بخش آزمون دسترسی پیدا کنید زیرا سرعت سایت بسیار پایین است، بنابراین ترجیح می دهید که

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طراحی سایت, طراحی سایت وردپرسی, طراحی سایت اختصاصی, طراحی سایت حرفه ای,
نویسنده : luck
تاریخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401
زمان : 10:3


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.