خرید بک لینک

آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

خرید بک لینک


خرید بک لینک 

اکثر افرادی که در زمینه سئو سایت کار می کنند از تاثیر منفی خرید بک لینک و دریافت لینک های ورودی زیاد بر اعتبار و رتبه سایت آگاه هستند. می توانید با خود بگویید که من از سایت های با رتبه و اعتبار بالا بک لینک می خرم و مطمئنا روی سئوی من تاثیر مثبت خواهد داشت. اما معیارهای یک سایت خوب برای شما چیست؟ چگونه متوجه می شوید که یک سایت دارای محتوای اسپم یا رتبه بندی هرزنامه است؟ شاید سایتی که از آن بک لینک دریافت کرده اید فقط یک وبلاگ باشد که آدرس دامنه آن تنظیم شده و محتوای آن از وب سایت های دیگر کپی شده است.

 

خرید بک لینک

به طور کلی، اگر می خواهید در نتایج گوگل رتبه بندی کنید، خرید لینک کار درستی نیست. با برنامه ریزی بلند مدت و تمرکز بر تولید محتوا و سئوی داخلی و خارجی سایت خود نتیجه خوبی خواهید گرفت. از طرفی خرید بک لینک خطر جریمه شدن توسط گوگل را نیز به همراه دارد و ممکن است تمام زحمات شما بی نتیجه باشد و مجبور شوید از نو شروع کنید. این تنظیم مجدد به ناچار به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد.

 

گوگل بک لینک ها را به عنوان یک امتیاز مثبت و امتیازی که سایر وب سایت ها به شما می دهند در نظر می گیرد. مانند هر نظرسنجی دیگری، هرچه رای بیشتری کسب کنید، سایت شما از اعتبار بیشتری برخوردار است و شانس بیشتری برای حضور در نتایج گوگل دارید. گوگل نیز به نوبه خود به وضوح اعلام کرده است که با خرید بک لینک مخالف است که برخلاف سیاست های آن است. اما برخی از مردم هنوز فکر می کنند که با خرید رای می توانند گوگل را فریب دهند و سهم بیشتری از ترافیک طبیعی گوگل را به دست آورند. اما با این کار ممکن است وارد بحث سئو کلاه سیاه شوند و توسط گوگل جریمه شوند.

 

 

چگونه بک لینک ها بر نتایج گوگل تاثیر می گذارند

 

بارها در مقالات شرکت طراحی سایت دئووب به این موضوع اشاره شده است که بک لینک ها برای سایت شما مناسب و موثر هستند، به شرطی که سایت ارجاع دهنده در درجه اول به تجارت و سایت شما مربوط باشد. اگر قصد انجام پروژه سئوی گردشگری را دارید، بک لینک سایت مجله خبری خودرو یا وب سایتی با محتوای سیاسی مناسب شما نیست. مثل این است که به جای بنزین، آب را در باک ماشین خود بریزید!

در حالی که بک لینک ها باید از یک سایت مربوطه دریافت شوند، سایت نیز باید معتبر باشد. این شهرت بالای سایت های مختلف باعث شده تا صاحبان مشاغل وسوسه شوند که از سایت های معتبر بک لینک بخرند. اما فراموش نکنید که ربات های گوگل به طور منظم سایت شما را زیر نظر دارند و برخی از الگوریتم ها مستقیما بک لینک های سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند. تجزیه و تحلیل بک لینک تجزیه و تحلیل عواملی مانند کلمات اطراف انکر تکست شما، موضوع کلی سایت ارجاع دهنده و غیره است.

بنابراین خرید لینک زمانی موثر است که سایت ارجاع دهنده معتبر و مرتبط با حوزه کاری شما باشد.

گوگل چگونه خریدهای بک لینک ما را شناسایی می کند؟

 

گوگل راه های مختلفی برای درک این موضوع دارد. یکی از مهم ترین راه ها این است که تیم گوگل به این موضوع رسیدگی کند. وظیفه اصلی این تیم جستجو در اینترنت و یافتن سایت های فروش لینک است. این ممکن است کمی دست نیافتنی به نظر برسد، اما وقتی شما به عنوان یک کاربر سایتی را برای خرید بک لینک پیدا می کنید، دلیل ضعف گوگل و تیمش در انجام آن چیست؟

نظریه دیگری که به ذهن خطور می کند این است که با این حجم از سایت هایی که در سرتاسر جهان در حال اجرا هستند، یافتن فروشندگان لینک به قدری زمان می برد که کارمندان گوگل آنقدر زمان ندارند. خب در پاسخ به این نظریه باید گفت که سایت های فروش بک لینک آنها بسیار زیاده خواه هستند و  ارتباط موضوعی را در پیوند رعایت نمی کنند و آنها به طیف گسترده ای از سایت ها با کاربرگ های مختلف پیوند می دهند.

آنها مانند گاوهای پیشانی سفید مورد توجه رقبای خود قرار می گیرند.از آنجایی که گوگل از کاربران می خواهد در صورت بازدید از بک لینک ها به گوگل ارجاع دهند، مردم از این فرصت برای گزارش استفاده می کنند.

در چنین مواقعی کارشناس گوگل سایت را بررسی می کند و پس از اطمینان از مشکل خرید و فروش بک لینک، سایت جریمه می شود. بیشتر اوقات پیامی در گوگل وبمستر برای مدیر سایت نمایش داده می شود و دلیل آن را توضیح می دهد. فراموش نکنید که هم سایت خرید و هم سایت فروش جریمه می شوند.

 

سئوکار کیست؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سئو سایت,
نویسنده : luck
تاریخ : دو شنبه 1 فروردين 1401
زمان : 14:37


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.