آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

راهنمای کامل ساخت کتابفروشی آنلاین
| ادامه مطلب...

طراحی سایت فروشگاه کتاب

کتاب یکی از کالاهایی است که بخشی از جامعه مانند دانش آموزان، معلمان و اساتید مخاطبان ثابت آن هستند و در طول تحصیل و آموزش خود همواره به صورت حضوری یا اینترنتی کتاب خریداری می کنند. اگر به بازار کتاب شهر خود نگاه کنید، فروشگاه های بسیاری از نشریات مختلف را خواهید دید. همچنین کتابفروشی های آنلاین زیادی وجود دارد، برای طراحی سایت کتاب فروشی آنلاین می توانید با کارشناسان مشتی وب تماس بگیرید.

با هم، برای خرید کتاب در این فروشگاه ها حضوری چک می کنیم. باید برای خرید کتاب هایی که در صورت داشتن شغل باید مرخصی بگیرید، وقت بگذارید. پس از تحمل ترافیک و شلوغی شهر، باید به فروشگاه ها مراجعه کنید تا کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر کتاب کمیاب باشد، کار شما سخت‌تر می‌شود و باید بیشتر جستجو کنید. پس از خرید کتاب باید با تحمل ترافیک و شلوغی شهر به خانه یا محل کار خود برگردید.

این نوع خرید مدت هاست که از اینترنت و زندگی ماشین های امروزی ناپدید شده است، مگر اینکه مشتری بخواهد در بازار کتاب پرسه بزند و بگردد. با توجه به اینکه امروزه مردم تمام مایحتاج خود را از طریق اینترنت خریداری می کنند، برای خرید کتاب از کتابفروشی اینترنتی نیز محصول مورد نظر خود را خریداری می کنند. روش های مختلفی برای فروش اینترنتی کتاب وجود دارد که یکی از آنها طراحی سایت فروش کتاب است. در این مقاله با ما همراه باشید تا موضوع راه اندازی کتابفروشی آنلاین را بررسی کنیم.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت,
نویسنده : luck
تاریخ : دو شنبه 1 فروردين 1401
زمان : 14:14
افزایش بازدید سایت - چگونه سایتمان را پربازدید کنیم؟
| ادامه مطلب...

 افزایش بازدید سایت - چگونه سایتمان را پربازدید کنیم؟

مزیت داشتن یک وب سایت این است که به راحتی می توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید برنامه نویسی سایت را یاد بگیرید و طراحی سایت حرفه ای را از صفر تا صد انجام دهید تا بتوانید کسب و کار خود را در اینترنت رشد دهید، ادامه این مقاله را مطالعه نکنید.

برنامه نویسی سمت کاربر

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , آموزش طراحی سایت,
نویسنده : luck
تاریخ : دو شنبه 1 فروردين 1401
زمان : 13:54
طراحی سایت در ایلام


طراحی سایت در ایلام

 
طراحی وبسایت در ایلام

با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی ها، نوع زندگی افراد نیز عوض شده است و بخش زیادی از طول روز صرف چرخش در بین سایت ها می شود. اگر سوال یا خریدی داشته باشند ابتدا سعی می کنند تا اطلاعات دقیقی از طریق وبسایت ها کسب نمایند. ظرفیت های بسیار زیادی برای شما به وجود خواهد آمد که می تواند تمامی هزینه های صورت گرفته در این قضیه جبران کند. اما همه وبسایت ها نمی تواند کارایی بسیاری برای شما رقم بزنند بنابراین نیاز است تا یک فرد متخصص شما را راهنمایی نماید. به منظور طراحی سایت در ایلام باید توجه کافی داشته باشید و تمامی امکانات و خصوصیات لازم برای این موضوع را به بهترین شکل پیاده سازی نمایید.

برای راهنمایی مناسب شما به منظور راستای حضور در فضای وب یک محتوای مفید تهیه کردیم که می تواند به شما کمک بسیاری کند. بخش زیادی از رقبای حوزه کسب و کاری شما حضور در این فضا دارند اما عده کمی موفقیت مورد نظر دست می یابند. علت آن نیز استراتژی مناسب و همچنین کارایی درست است. آن چه کاربران و گوگل نیاز دارد باید در نظر گرفته شود و به صورت حرفه ای پیاده سازی شود. اگر هر یک از قسمت های مورد نظر کاربران به درستی انجام نشود باعث از بین رفتن جذب آن ها می شود.

اهمیت طراحی سایت در ایلام

آیا می دانید که بیش از ۷۵ درصد از کاربران تنها با نگاه به وبسایت شما در مورد برند شما قضاوت می کنند و اعتبار آن را ارزش گذاری می کنند؟ چرا برندهای قوی دارای رتبه مناسب در نتایج می باشند؟ این سوال ها نشان می دهد که چرا باید زمان و پول خود را صرف آن کنیم. بنابراین مهم است که شما در زمان طراحی سایت فروشگاهی به آن اهمیت دهید تا در ادامه بازخورد مناسبی دریافت کنید. طراحی وبسایت شما بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین شما است. در ابتدا نیاز است تا اهمیت طراحی سایت را درک کنید تا یک سایت بهتر برای کسب و کار خود راه اندازی نمایید.

بخشی از مهم ترین نکات مربوط به اهمیت طراحی سایت عبارتند از:

۱- اولین برداشت را ایجاد می کند

هنگامی که مخاطبان با سایت شما روبرو می شوند احتمالاً اولین برخورد خواهد بود. همیشه اولین برداشت ها می تواند ادامه دهنده ارتباط ها باشد. به همین خاطر باید نکات مهم مربوط به این موضوع را رعایت کنیم تا ذهنیت مناسبی در بین مخاطبان ایجاد نماییم. تمامی مواردی که برای مخاطبان هدف شما مهم است را بر روی سایت خود پیاده سازی کنید.

۲- امکان بهره مندی از بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین به عنوان یک روش مارکتینگ پربازده معرفی می شود که می تواند برای کسب و کارها مفید باشد. برای بهره مندی از این قابلیت در ابتدا یک سایت حرفه ای تدارک ببینید. اگر سایت حرفه ای نداشته باشید، امکان بهره مندی از بازاریابی آنلاین وجود ندارد و آن بازدهی مدنظر به وجود نمی آید. روش ها در این ارتباط متنوع بوده و از نظر هزینه نیز به صرفه می باشد.

۳- ایجاد تعامل و ارتباط بهتر

مردم زمانی که وارد وبسایت شما می شوند نوعی از برخورد و ارتباط با شما را درک می کنند. طراحی شما به آن ها بینشی در مورد نحوه نگاه به مخاطبان می دهد. اگر برای طراحی وبسایت خود تلاشی نکنید، مخاطبان شما می دانند که برای کمک به آن ها تلاشی نمی کنید. وبسایت شما می تواند به عنوان یک نماینده خدمات مشتری باشد. اگر وبسایت شما مدرن و جذاب باشد مخاطبان شما از صفحه مورد نظر استقبال بیشتری خواهند کرد.

۴- برندسازی

بخش مهمی از برندسازی زمانی رخ می دهد که اعتمادسازی رخ دهد. همان موقع که مخاطبان انتظار دارند تا در همه جا به بهترین شکل فعالیت کنید. بنابراین نیاز است تا از طراحی ضعیف دوری کنیم و به فکر یک سایت حرفه ای باشیم. اگر شما در آن موقعیت نباشید رقبای شما تمامی مخاطبان و مشتریان بالقوه را جذب می کنند.

۵- عدم محدودیت زمانی و مکانی

در کسب و کار فیزیکی و حضوری شما نیاز دارید تا در زمان معین و برای محدوده مشخصی خدمات دهی کنید. اما این محدودیت ها در فضای وب کنار می رود و می توانید به شکل بهتر افراد زیادی را به کسب و کار خود جذب نمایید. البته باید یک فضای وبسایت حرفه ای متناسب با فعالیت خود تدارک دیده باشید تا دچار مشکل نشوید. این قابلیت، باعث بازدهی بهتر کسب و کار شما خواهد شد.

۶- امکان آنالیز مخاطبان و وضعیت خود و رقبا

بخش جذاب دیگری که فضای وب در اختیار شما قرار می دهد ابزارهای متنوع آنالیزی است. این انالیز می تواند به صورت دقیق درباره وبسایت شما و همچنین رقبا باشد. حتی شما می توانید وضعیت کاربران و سلیقه مدنظر آن ها را نیز بررسی نمایید تا در ادامه عملکرد بهتری ارائه کنید.

۷- صرفه جویی اقتصادی در توسعه ها

اگر کسب و کار شما فیزیکی باشد شما باید هزینه های زیادی صرف تغییرات کوچک کنید اما در فضای آنلاین این موضوع به راحتی با کمترین هزینه صورت می گیرد. نیاز نیست هزینه زیادی را برای تغییرات در کسب و کار خود کنید. به همین منظور می توان گزینه اقتصادی تر برای افرادی که به دنبال راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود می باشند، عنوان کرد.

بهینه سازی وبسایت کسب و کار ایلام

تمام تلاش های مربوط به طراحی سایت زمانی ثمره می دهد که در دیدگان مخاطبان قرار گیرید. برای دیده شدن دو راه در پیش روی خود دارید یا هزینه بکنید و به صورت موقت در جایگاه های برتر نتایج جستجو جای گیرید، یا به صورت ارگانیک زمان صرف کنید و به جایگاه برتر نتایج دست پیدا کنید. روش دوم دارای اعتبار و دوام بیشتری است که می تواند در بهبود وضعیت کسب و کار و سایت کمک بسیاری کند. بنابراین اگر زمان یا هزینه ای بابت آن صرف کنید، قطعاً چندین برابر آن را برداشت خواهید کرد.

اگر یک کسب و کار جدید راه اندازی کردید بهترین راه برای دست یابی به برندهای قوی از این طریق است. شما می توانید با رسیدن به جایگاه مناسب، سهم زیادی از مشتریان بالقوه را جذب نمایید. زمانی می توانید در فضای مجازی به موفقیت دست یابید که قابل مشاهده و در دسترس باشید. در زمانی که گوگل به دنبال رتبه بندی سایت ها می باشد، ابتدا هر یک از صفحات سایت را مورد ارزیابی قرار می دهد و در ادامه در دسته مشخصی قرار می دهد. صفحاتی که وارد دسته بندی می شوند باید دارای کیفیت و استانداردهای لازم مربوط به گوگل باشند.

سئو فنی، داخلی، خارجی و محلی هر یک دارای زیرمجموعه هایی می باشد که می تواند کمک کننده به رشد وبسایت شود. این زیرمجموعه به صورت کاملا روشن نمی باشد که هر کسی بتواند آن را انجام دهد. باید تجربه و دانش کافی داشته باشید تا یک شرایط مناسب برای گوگل و مخاطبان فراهم کنید.

تولید محتوای سایت های کسب و کار

تولید محتوا بخش مهمی از یک وبسایت است. در صورت طراحی سایت در ایلام باید به این موضوع نیز توجه کنید که کمک کننده به وضعیت سایت شما می باشد. به همین منظور تولید محتوا را یکی از اساسی ترین راه های بازاریابی حساب می کنند. زمانی که شما کلمات کلیدی مربوط به مخاطبان هدف خود را کشف کردید در ادامه متناسب با آن تولید محتوا می کنید. کاربران هدف شما در اینترنت جستجو می کنند و به سایت شما ورود می کنند که باعث افزایش ترافیک سایت می شود.

تولید محتوا سایت در ایلامتولید محتوا سایت در ایلام

شما تنها نباید به دنبال کسب درآمد مستقیم باشید بلکه باید برای مخاطب ارزش قائل شوید و نیازهای حوزه مربوط به کسب و کار خود را رفع کنید. آن ها برندهایی که دارای محتوای معتبر و مفید می باشند را بیشتر در ذهن خود نگه می دارند و با ان ها تعامل کاری برقرار می کنند. بنابراین نیاز است تا به موارد مهم مربوط به طراحی سایت توجه نمایید و از آن غفلت نکنید در ادامه به بهترین شکل بازدهی سایت خود را بالا ببرید. ابزارهای کاربردی به منظور بازدهی از این قسمت نیز وجود دارد. از آن ها می توانید کمک بگیرید.

از تولید محتوا به عنوان یک روش بازاریابی کم هزینه و پربازده استفاده کنید. مطمئنآ می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد تا تعداد زیادی مخاطب جذب کنید و همچنین اعتبار کسب کنید در نزد گوگل و نتایج جذاب رقم بخورد.

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری حرفه ای

براساس طراحی UI و UX یک رویکرد طراحی محور را برای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربر ارائه می دهد و دستورالعمل های عملی و مبتنی بر مهارت را ارائه می دهد که حول محور چشم انداز ارتباطات بصری متمرکز شده است، نه بر روی بازاریابی یا برنامه نویسی به تنهایی باشد.

دو کلمه رابط کاربری و تجربه کاربری شاید در محافل فناوری زیاد شنیده باشید. رابط کاربری به صفحه ها، دکمه ها، کلیدها، نمادها و سایر عناصر بصری اشاره دارد که هنگام استفاده از یک وبسایت، برنامه یا سایر دستگاه های الکترونیکی با آن ها تعامل دارید. به صورت خلاصه UX در طراحی سایت در ایلام با هدف تعامل بیشتر با یک محصول اشاره دارد.

طراحی سایت با تجربه کاربری و رابط کاربری مناسبطراحی سایت با تجربه کاربری و رابط کاربری مناسب

طراحان تجربه کاربری کار خود را بر تجربه ای که کاربر با یک محصول دارد متمرکز می کنند. هدف این است که محصولاتی کاربردی، در دسترس و لذت بخش بسازیم. در حالی که اصطلاح UX اغلب برای محصولات دیجیتال به کار می رود، می توان آن را برای محصولات و خدمات غیر دیجیتال نیز به کار برد.

طراحان رابط کاربری بخش های گرافیکی برنامه های موبایل، وبسایت ها و دستگاه ها را ایجاد می کنند، عناصری که کاربر مستقیم با آن ها تعامل دارد. این موضوع تنها برای محصولات دیجیتالی به کار می رود. یک طراح رابط کاربری به دنبال این است که وبسایت خود از نظر بصری جذاب کند و هم پیمایش به صورت آسان انجام شود.

بهترین شرکت طراحی سایت در ایلام

شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت در ایلام خدمات ارائه می کنند. اما بهترین شرکت کدام گزینه است؟ باید بگوییم شما باید یک سری فاکتور انتخاب کنید و در ادامه هر یک از آن ها براساس این فاکتورها آنالیز کنید. سایت هایی که دارای تیم تخصصی حرفه ای و با تجربه می باشند می تواند گزینه مناسبی باشند. شرکت هایی که پشتیبانی قوی داشته و در سریع ترین زمان می توانند وبسایت شما را به حالت ایده آل برگردانند باز خصوصیت مثبت دیگر طراحان حرفه ای هست.

هزینه مربوط به طراحی سایت در ایلام برای هر شرکتی مختلف است. این اختلاف هزینه به خاطر نوع خدمات دهی می باشد که می تواند هر یک از آن ها را متمایز کند. بهترین سنجش در مورد هزینه نحوه خدمات دهی و کیفیت نسبت به هزینه می باشد. شما نمی توانید با طراحی سایت ارزان به دنبال رقابت با حرفه ای باشید. همچنین هزینه زیاد نشان از حرفه ای بودن کار نیست.

شرکت طراحی سایت حرفه ای در ایلام باید دارای رتبه مناسبی در گوگل باشد.  قطعاً شرکت ها سعی می کنند تا در نتایج جستجو ابتدا جایگاه خود را ارتقا دهند تا بهترین نمونه برای مخاطبان هدف باشد. جلسه مشاوره ابتدایی افراد می تواند یک زمان مناسب برای ارزیابی خدمات آن ها در نظر گرفت.

نتیجه گیری

بازدیدکنندگان به وبسایت های ضعیف فرصت نمی دهند و تمایلی به تعامل با آن ها ندارند. اغلب وبسایت های دارای طراحی ضعیف به سرعت ترک می کنند. این موضوع نشان می دهد که چه میزان طراحی سایت شما می تواند بر روی تبدیل مخاطبان تأثیرگذار باشد. با این حال طراحی سایت جذاب به دلیل امکانات نامحدود طراحی می تواند چالش برانگیز باشد. جنبه های متعددی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا بتوانید یک سایت حرفه ای و مفید باشید.

یک طراح حرفه ای در ابتدا از وضعیت کسب و کار شما و همچنین مخاطبان مورد هدف اطلاعات کاملی به دستی می آورد و در ادامه به سراغ طراحی می رود. شما نیز باید این مرحله را به خوبی در نظر بگیرید و به جای اینکه مستقیم به سراغ طراحی سایت بروید  در ابتدا همه بررسی و اطلاعات کافی را به دست آورید. این روند می تواند به شما کمک کند تا نظارت بهتری را نسبت به طراحی سایت شرکتی داشته باشید.

یک فرد با تجربه و دانش کافی می تواند نقش خود را در این ارتباط به درستی ایفا کند و در ادامه بازخورد مناسبی از سایت خود داشته باشید. مجموعه ویرا یک تیم تخصصی در حوزه های مختلف طراحی سایت برای شما جمع کرده است. این گروه می تواند از همان ابتدا تا هر زمان که سایت شما نیاز به بهره برداری داشته باشد در کنار شما باشند. برای اطلاع از خدمات با شماره مشاوران مجموعه تماس حاصل نمایید.


نویسنده : luck
تاریخ : سه شنبه 1 فروردين 1397
زمان : 12:55
طلا فروشی آنلاین تایتوک


طلا فروشی آنلاین تایتوک

طلا فروشی آنلاین و سایت‌های طلا و جواهر به عنوان یکی از راه‌های ارتباطی و خریداری این محصولات بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. بسیاری از مشتریان در حال حاضر به جای رفتن به فروشگاه‌های طلا، به سایت‌های طلا فروشی آنلاین مراجعه می‌کنند تا به راحتی و با قیمت‌های رقابتی اقدام به خرید طلا کنند. در ادامه به بررسی برخی از مزایا و معایب خرید طلا آنلاین و نکاتی که باید در نظر گرفته شوند پرداخته می‌شود.

طلا فروشی آنلاین به عنوان یک فروشگاه آنلاین که طلا و جواهرات را به مشتریان عرضه می کند، شناخته می شود. این فروشگاه ها اغلب از طریق وب سایت های خودشان فروش می کنند و مشتریان می توانند به سادگی از طریق اینترنت سفارشات خود را ثبت کنند و محصولات را درب منزل خود دریافت کنند.

مزایای خرید طلا آنلاین: ۱- انتخاب گسترده: در سایت‌های طلا و جواهر آنلاین می‌توانید از انواع طلاهای مختلف از جمله طلاهای سفید، زرد و یا سه رنگ انتخاب کنید. ۲- قیمت رقابتی: به دلیل اینکه فروش آنلاین کمترین هزینه‌های مرتبط با فروشگاه‌های فیزیکی را دارد، طلا فروشی آنلاین معمولاً قیمت‌های بسیار رقابتی ارائه می‌دهند. ۳- راحتی خرید: در خرید آنلاین نیازی به سفر به فروشگاه طلا و صرف زمان و انرژی ندارید. در هر زمان که برای خرید طلا در دسترس هستید، می‌توانید به یکی از سایت‌های طلا فروشی آنلاین مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

معایب خرید طلا آنلاین: ۱- نداشتن فیزیکی محصول: یکی از معایب خرید آنلاین این است که شما محصول را قبل از خرید نخواهید دید و لمس کرد. 

 

نویسنده : luck
تاریخ : سه شنبه 1 فروردين 1397
زمان : 12:53
عکاسی صنعتی و عکاسی معماری با مجید پناهی جو


عکاسی صنعتی و عکاسی معماری با مجید پناهی جو

عکاسی صنعتی:

عکاسی صنعتی به عکاسی اشیاء صنعتی مانند ماشین‌آلات، ابزارهای صنعتی و محیط‌های کاری می‌پردازد. در این نوع عکاسی از دقت بالایی برای ثبت جزئیات و ویژگی‌های فنی مورد نظر استفاده می‌شود. عکاسی صنعتی اغلب برای نمایش و معرفی محصولات و خدمات صنعتی در بروشورها، تبلیغات، سایت‌های وب، کاتالوگ‌ها و غیره استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای عکاسی صنعتی می‌توان به ثبت تصاویر پروژه‌های ساختمانی، فرآیندهای تولید، مونتاژ و اجزای مختلف ماشین‌آلات اشاره کرد.

عکاسی معماری:

عکاسی معماری به عکاسی ساختمان‌ها، فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها، طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان‌ها و مناظر طبیعی اطراف آن‌ها می‌پردازد. در این نوع عکاسی به طرح‌ها و جزئیات فنی ساختمان‌ها، طراحی‌های دکوراسیون داخلی و بیرونی، نورپردازی، طراحی‌های لندسکیپ و فضاهای سبز، مواد ساختمانی و غیره توجه می‌شود. این نوع عکاسی اغلب برای نمایش پروژه‌های ساختمانی برای جذب مشتری و نمایش دادن توانمندی‌های یک معمار یا شرکت معماری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای عکاسی معماری می‌توان به استفاده در مجلات معماری، وبسایت‌های معماری، مسابقات معماری و نمایشگاه‌های معماری اشاره کرد.

منبع : عکاس مجید پناهی جو

 

نویسنده : luck
تاریخ : سه شنبه 1 فروردين 1397
زمان : 12:51
بادکنک آرایی و گل آرایی با سوراتم


بادکنک آرایی و گل آرایی با سوراتم

بادکنک آرایی و گل آرایی از موارد مهمی هستند که در تشریفات و مجالس بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو عنصر می‌توانند به طرح و دیزاین مراسم شما کمک بسیاری کنند و به تداوم و همچنین زیبایی تشریفات شما کمک می‌کنند. در زیر به برخی از مواردی که باید در نظر گرفته شوند تا بادکنک آرایی و گل آرایی شما بهترین نتیجه را بدهند، اشاره می‌کنیم:

موضوع: قبل از هر چیزی باید به موضوعی که می‌خواهید مراسم خود را بر اساس آن طراحی کنید، فکر کنید. مثلاً اگر شما یک مراسم عروسی با موضوع ساحلی دارید، باید با استفاده از رنگ‌های روشن و ابزارهایی مانند بادکنک‌های آبی و سبز و داشتن گل‌های با رنگ‌هایی همچون صورتی و سفید، یک دیزاین زیبا برای مراسم خود ایجاد کنید.

رنگ‌ها: انتخاب رنگ‌های مناسب بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که رنگ‌های انتخابی شما با هم هماهنگ هستند و به شکلی متعادل با یکدیگر ترکیب شده‌اند. همچنین باید به توجه کنید که رنگ‌های انتخابی با موضوع مراسم شما هماهنگ باشند.

نوع بادکنک‌ها: بادکنک‌ها می‌توانند از نوع‌های مختلفی باشند. برای مثال بادکنک‌های شفاف و شکل دار، بادکنک‌هایی با پرینت‌های مختلف و یا بادکنک‌های ساده با رنگ‌های مناسب می‌توانند به تزیین مراسم شما کمک کنند.

بادکنک آرایی و گل آرایی و دیزاین تشریفات و مجالس به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل جلب توجه در مجالس و تشریفات، اهمیت بسیاری دارند. در این مقاله به بررسی نحوه انجام بادکنک آرایی و گل آرایی و دیزاین تشریفات و مجالس، بهترین روش ها و نکات مهم اشاره می کنیم.

  • بادکنک آرایی:

بادکنک آرایی یکی از رایج‌ترین روش های تزیین مجالس و تشریفات است. در بادکنک آرایی از بادکنک های رنگی و متنوع استفاده می شود تا تزیینات مختلفی را ایجاد کند. برای انجام بادکنک آرایی بهتر است از بادکنک های با کیفیت و مقاوم استفاده کنید. همچنین، مهارت در بستن بادکنک ها برای ایجاد طرح های خلاقانه و متفاوت بسیار مهم است. برای افزایش جذابیت بادکنک آرایی، می توانید از رنگ های مختلف و نمادهای متنوعی مانند شکلات، گل، تندرستی و غیره استفاده کنید.

  • گل آرایی:

گل آرایی یکی از زیباترین و مورد علاقه ترین روش های تزیین مجالس و تشریفات سوراتم است. گل ها به عنوان نماد عشق، زیبایی، خوشبویی و طبیعت در میان مهمانان ایجاد حس خوبی می کنند. برای انجام گل آرایی بهتر است از گل های تازه و متنوع استفاده کنید. همچنین باید به انتخاب رنگ های مناسب گل ها و نوع سبد یا وسیله ای که برای گل ها استفاده می شود توجه کنید. گل های کوچک می توانند برای تزیین میز، صندلی ها،

 


:: برچسب‌ها: بادکنک آرایی و گل آرایی با سوراتم,
نویسنده : luck
تاریخ : سه شنبه 1 فروردين 1397
زمان : 12:51
وکیل ملکی در دعاوی حقوقی و کیفری


وکیل ملکی در دعاوی حقوقی و کیفری

وکیل پایه یک دادگستری ملکی مربوط به اموال غیر منقول تخصص دارد. حرفه وکالت مستلزم دانش، تجربه و تخصص است علی الخصوص در پرونده ها و موضوعات ملکی که گاهی پیچیدگی هایی وجود دارد که تنها وکیل ملکی با تجربه می تواند کمک کند. وکیل ملکی به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت، اشراف داشته و بنا به تجربه ای که دارد تمامی جوانب پرونده را سنجیده و پس از آن اقدام به دفاع از موکل می نماید.

بهترین وکیل ملکی می‌داند مبنای ارزش معاملاتی املاک چیست و کجا ماده 100 قانون شهرداری و یا تبصره های آن کابرد دارد و کجا ماده 64 قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­گیرد تا حق موکلش به علت استفاده نابجا ضایع نگردد. چگونگی و نحوه طرح دعوا از اهمیت بالایی برخوردار است و در روند دادرسی در تعیین محدوده حقوق اصحاب دعوی اثر اساسی دارد، بنابراین برای اینکه دعوا در روند و مراحلش دچار مشکل ناخواسته ناشی از بی تجربگی نباشد، ضروری است که موضوعات و دعاوی ملکی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید که در این دعاوی متخصص و با تجربه باشد. برای مثال وقتی شخصی ملک دیگری را تصرف می کند این وکیل ملکی متخصص است که باید تشخیص دهد که دعوای حقوقی تصرف عدوانی را مطرح کند یا کیفری

 

وکیل ملکی تهران
دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. اموال غیر منقول به اموالی گفته می شوند که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند از جمله زمین، خانه و …

مواردی که وکیل ملکی در آن تجربه دارد:
رای دادگاه های بدوی و تجدیدنظر
رای اصراری
نظریه های مشورتی
رای وحدت رویه
نمونه دادخواست و معرفی دعوی
نشست های قضایی
رای شعب دیوان عالی کشور
علاوه بر تمام موارد گفته شده در پرونده های ملکی در ابتدا یک وکیل ملکی می بایست در خصوص تنظیم قرارداد و قوانین مربوط به آن تسلط کافی داشته باشد . زیرا رابطه نزدیک این دو و نیازی که وکیل ملکی به خواندن تخصصی قرارداد دارد، غیر قابل انکار است.

بعضی از اموری که بهتر است صرفا توسط وکیل امور ملک به آن رسیدگی شود، شامل:

الزام به تنظیم سند رسمی، تقسیم ملک مشاع | وکیل مجرب املاک مشاعی، خلع ید، رفع مزاحمت از ملک، تصرف عدوانی (توسط وکیل تصرف عدوانی) ،افراز ملک، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تخلیه املاک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۷۶، تائید فسخ معامله، مطالبه وجه التزام قراردادی، ابطال قرارداد اجاره، تعدیل اجاره بها، الزام به تحویل مبیع، الزام به اخذ پایان کار و سایر دعاوی ملکی

 

مزایای بهره‌گیری از وکیل ملکی
آیا می دانید سرقفلی غیر از حق کسب و پیشه است و ارزش ریالی آنها در یک مغازه واحد یکی نیست و برای واگذاری سرقفلی باید سند صلح در دفاتر اسناد رسمی تنظیم گردد..! 
آیا می دانید وفق مقررات قانونی نقل وانتقل سرقفلی ملک از طریق تنظیم سند صلح در دفاتر اسناد رسمی امکان پذیر است و در این صورت خریدار جدید (سرقفلی)،  قائم مقام مستاجر قبلی می شود و ملزم است اجاره بها، به مالک ملک بپردازد ..؟
آیا میدانید در اجاره نامه های قدیمی که در آن سرقفلی به مستاجر منتقل نشده باشد و حسب مورد ایجاد حق کسب وپیشه برای مستاجر می شود، که علی الاصول بدون موافقت مالک قابل نقل و انتقال نیست ..!
آیا میدانید حق زارعانه منحصر به هر کار کشاورزی است و مفهوم حق زارعانه فقط منحصر به کشت گندم و جو نیست؟ زیرا حق زارعانه ناشی از سعی و تلاش زارع در ملک مورد تصرف است و این حق اعم از این که کشاورز گندم بکارد یا غرس درخت نماید .
آیا می دانید قبل از تقسیم ماترک هر یک از وراث می تواند دادخواست خلع ید بر علیه ورثه ای که ملک در تصرف وی است، به دادگاه ارائه دهد و الزام ورثه متصرف را به خلع ید از دادگاه بخواهد زیرا هر ورثه به ماخذ حصه ارثی مالک است و حق طرح و اقامه دعوا بدینگونه را دارد.
آیا می دانید هر گاه در وکالتنامه ای این عبارت تصریح شود ( معامله با خود و اخذ ثمن یا قیمت مورد معامله ) این عبارت صرفا به این معنا نیست که وکیل می تواند ثمن معامله را به نفع خود تصاحب کند، زیرا در صورتی می تواند ثمن معامله را به نفع خود تصاحب کند که در وکالتنامه چنین قید شود ( اخذ ثمن ولو به نفع خود ).
آیا می دانید خواسته خلع ید در دعوایی، مستلزم این نیست که قبلا درخواست کننده (ورثه) می بایستی حصه اش را معین نماید و به عبارت بهتر تقسیم ترکه شده باشد … زیرا با ثابت بودن مالکیت مورث و سهیم بودن(ورثه) دادخواست قابلیت استماع را در محاکم را دارد .
آیا میدانید اگر در ساختمانی شخصی که در طبقه اول ساکن است در قسمت نورگیر( حیاط خلوت) حق ندارد آن را مسقف نماید و اگر چنین استدلال نماید : چون مسقف کردن قسمت هم کف ملک برای ساکنان طبقات بالا، مزاحمتی ایجاد نمی کند و به این روند ادامه دهد، در این صورت بقیه ساکنین می توانند در رفع آن بکوشند و این اعتراض از طریق کمیسیون مربوطه شهرداری محل ملک رسیدگی می شود و شهرداری مالک طبقه همکف را ملزم می نماید که وضعیت نورگیر اعاده به وضع سابق نماید .
آیا می دانید اگر مالک ملکی ابتدا با سند عادی ملک خود را به دیگری بفروشد وسپس با در دست داشتن اسناد رسمی ملک، از طریق بانک، وام بگیرد و آن ملک را در بانک وثیقه گذارد، در این صورت از منظر قانونی افعال او موجد پیگیری خریدار بر علیه او به اتهام کلاهبرداری می شود. زیرا فروشنده، مال دیگری را به گرو گذاشته است.
آیا می دانید در بزه انتقال مال غیر، صرف علم به مال غیر سوء نیت وی مفروض است و نیازی به اثبات آن نیست بلکه این متهم است که باید عدم سوء نیت خود را به اثبات برساند .
و…

در مورد مشاوره حقوقی رای مثبت بیشتر بدانید.
 


نویسنده : luck
تاریخ : سه شنبه 1 فروردين 1397
زمان : 12:49

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.